Кутия за бижута от Виетнам / Jewelry box from Vietnam

Мина време от Фестивала на Азия 2019, който се проведе в Борисовата градина в София. Аз все пак като един типичен плюшкин няма как да не споделя сувенира си от събитието – дървена кутия за бижута от щанда на Виетнам. Добре че действието се развиваше преди заплата, иначе нямаше да се размина само с това и с чая от жен-шен от щанда на Корея. Та покрай кутийката, която е прекрасна, използвам да кажа, че събитието си струва – много цветно, оживено и щандовете с храна и сувенири далеч не са най-интересното. Има и целодневна програма с танци, бойни изкуства и др. от азиатските страни. И въпреки жегата във въпросния ден, аз лично се радвам, че се мобилизирах и посетих това събитие. Догодина пак, надявам се.

 

A long time has passed since the Asia Festival 2019 in the Borisova Gradina in Sofia, Bulgaria. And I as a typical collector of different items I want to share what I bought at the festival – a wooden jewelry box from Vietnam. Thanks God the event happened before I got my paycheck because the box and the Ginseng tea from the Korea stand wouldn’t be the only things I would have bought. And so talking about my sweet wooden jewelry box I want to say the festival is worth it – colorful, crowded and do not think that the stands with food and souvenirs are the only attraction. You can enjoy dances, martial arts and other performances form the Asian countries all day long. Beside it was hot like hell on that particular day of the festival I am happy that I managed to visit the event.  I hope to visit it next year, too.